bloggen som blev bortglömd... av karin!! :O

IIINTEEEEEEEEEEEEEE OKEEEEEEEEEEEEEEJ!!! :O

Shipeeelivipp å så blev bloggen bortglömd av KK (karmakarin...hihihihi)
Själv så är jag inne med jäämna mellanrum och uppdaterar här., eller ja, uppdaterar .... (?)

Livet susar vidare på Strömsholm och jag trivs bra, fastän jag hellre vill gå Bollerup.. KZ är fortfarande dåligt (skolan där vi läser matte osv). Nä usch. Det är inte alls roligt :(

Karin sitter väl där i sitt rum eller är ute å latchar, medan jag sitter här och deppar.. eller ah.. lite roligt har jag väl.... men iaf ! :O

Äsch, nädå lite flum får även jag vara med om =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
'''

äsch------ nu har jag inget vettigare att skriva, hörsåsyNS KRAm MARRIee :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0