frääänt!

En stor rackarns kram till Marrie som kom på idén med denna bloggen. Den kan vara väldigt bra eftersom att vi Karmor kommer bli oerhört eftertraktade i skåne. Så med denna blogg ger vi er en chansen att lära känna oss om ni inte kommer komma fram i de evighetslånga köbildningar som kommer följa efter oss på Bolleområdet ;) *hostjost* Oo-kej karin, kanske dags att landa på jorden nu och inte försöka vara sådär matcho..
Hur som helst har ju redan Marrie förklarat lite smått om hur vi fick kontakt med varandra. Så nu tänkte jag ge er en lite större inblivk på hur jag är. Jag är galen, det är den lättaste beskrivningen ;p Ne men ska försöka förklara liite bättre ändå;
Jag heter Karin Ellen Marja Nordström och bor i lilla Mellerud som platsar i Dalsland. Jag kom till världen den 22:a mars 1994 och med en hästintresserad mamma föll jag snabbt in i samma riktning. Har alltid haft hästarna nära i livet och tävlar nu dressyr. Tyvärrr måste jag nu sälja mitt älskade hjärta Jojjen (min ponny) pga flytten och min längd. Buhää på det :( Men nu har jag iaf Drake (min valp) som ska våldgästa mig och Marrie i vår skönhetssömn varje natt. BINGO! Jag ser fram emot Bollerup otroligt mycket och om det finns några bollerupare som läser detta hoppas jag innerligt att ni är snälla mot oss (a)

Jag orkar inte skriva mer nu, har en film på rullning och jag har typ missat hälften.. Men kan bjuda på en bild så att ni iaf vet hur jag ser ut in tha face.

Ha det förjävla bra! / karmaungen K



HET ELR HUR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0