Godermårgon våra karmaläsare! :D

Idag är ännu en dag som ska spenderas på hästryggen, i alla fall för min del.

Sedan ska jag nog också sätta mig ner i djup konsentration och försöka komma på lite smarta inredningstips till Karma. (om jag glömde nämna det, så är det vårat rum på Bollerup som heter Karma!)

Inredning lyder: Färgglatt, men med stil! :D
Eller ja, Karin vill ha stil. Det vill jag med.. MEN FÄRGGLATT FTW såå desååå, men jaja, vi gör som Karin säger. Hon e smart, och med stil - det blir säkert assnygggiititigt! 8D

Gud.. alla på Bollerup kommer att bli såååå avundsjuka på vårat snygga rum! ;OO
kramkramkram. ni får se det påbild sedan! :D


kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMS från Marrungen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0