hej tjollahopp i lingonbyxan!

heheheh...

Jag kan inget annat än att hålla med Karin, se hur solen lyser på himlan *nu lät jag seriös*.
Så jag var själv och glassade mig med en glass, på donken faktiskt. Åt den där "Maräng Swiss", som jag endast ätit 2 ggr förut eller ngt. Den är riktigt god =D

Ibland blir jag mer sugen på MS och ibland mer på Daim, det brukar variera.. vad tycker ni, vilken mcflurry/glass på McDonalds är godast  ? :D

Om några timmar tar jag mitt pick och pack och lämnar pappa, hem till mamma för att packa inför bollerup =)
Kommer lämna pappa för "sista gången" på ett rätt bra tag.. så vet ännu inte hur sorgligt det kommer bli!

Kommer i alla fall antagligen att slippa tårarna.. de känns ganska avlägsna just nu ;)
Ska se mig för om jag kan fåtag på KarmaKarin ikväll också, det vore ju rena rama jackpotsvinsten, eller straiken för mig som älskar att prata ned denna helt galet underbara människa :'D

jaja, det var allt för denna minuten. Ni får ha det asbra ute i megasteket! :D (H)


HÖRSÅSYNS Å STEK På, GLÖM INTE ATT LÄSKA MED LITE GLASS (H)   // marriee the kiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0