jag är vid liv

..fast bara knappt. Partajade igår kväll/natt och timmarna bara försvann. Så fick sova i en timma och ja, kan lova att det känns just nu. Speciellt eftersom att det är as mörkt ute och regnet bara forsar ner.. Men det var så värt det! Sista gången man fick träffa en hel drös av goa människor på ett bra tag. Men nu kollar jag framåt och bara läängtar! Vill träffa KarmaMarrie och alla andra nununuNU! Fast först vill jag sova och senare ska jag ringa Marrie, ringde henne typ 10000 ggr igår kväll men det hände inget. Så då kollade jag på min täckning och den var lika med 0. Så då kunde man ju änna skylla sig själv x)

*gääääsp*
Ciao Karin ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0