KarmaKarin hur tänkte du? xD

När ska vi rida tillsammans? xD
Vi kommer inte gå i samma klass så då kommer vi inte kunna rida tillsammans.. isåfall om vi båda har egen häst elelr ngt :o
vi får väl försöka lösa den lilla delen hörru!:D

I alla fall. Bollerup börjar närma sig med stora kliv, och jag har ingen koll alls på vad jag ska ha med mig xD
Det kändes ju finemang finemang. Allt jag vet är att jag ska ha kläder, men det är ju inte bara det man bör ta med direkt..
Stora problem för en liten Marrie! hihi

^Åh juste, fixa layouten här ska jag ju gööra.. det är ju spännande, vi får väl se hur det blir! :D
Men det tar jag när vi kommer till bollerup, så att vi kan ha lite bilder på vårat karmarum och på karmaungarna :'D
Det är ju det bloggen handlar om liiiksoom :D


WAZZUUPP PEOPLE? I´M HYPER :'DDDDDDDDDDDD

  kraaam marrie
... godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0