nu var jag busig..

jag har failat kanske bra jag (A)
Jag borde vara klar med städningen hos pappa nu, men jag har inte ens börjat ännu typ! hahahahha

usch .. men idag ska jag iaf vara lydig och ta tag i detta :D
Med lite dunkande fräsch musik och glatt humör ska deet väl i alla fall gå tror jag :D
snart är det faktiskt onsdag och då far jag, nice ! :D
På tisdag får jag veta var jag ska bo, de andra som kommer dit på söndag eller måndag får inte veta förräns onsdag så jag har det lite llyxx kan man väl säga :D

Antar att Karin också får veta på tisdag eftersom vi kanske ska bo tillsammans, förhoppningsvis i affären :D

GUD VAD JAG LÄNGTAR :D:D:D:D

eh, nu ska jag dra. hörs å syns :Dkram marrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0